lørdag 5. desember 2009

På med julenisselua?

Jeg er så glad jeg ikke jobber et sted der en må ha på nisselue på jobben i desember! Det er så flaut med påtvunget tilbehør. Og ikke morsomt i det hele tatt. Har ikke noe godt argument for hvorfor jeg synes det er flaut, det bare er sånn. Har lagt merke til at dama i kiosken på jobben har begynt med julenisselue, men antar dette er noe hun har funnet på selv og at det ikke er påtvunget. Når butikkansatte sitter i kassa i nisselue synes jeg det er flaut på deres vegne. Nisselue på voksne folk på jobb blir for dumt. Er det gjennomført med hel nissedrakt fordi en skal være julenisse er det helt greit, men skal en ekspedere kunder eller kjøre buss og har på nisselue, blir det bare rart. Jeg er glad i jul eller julepynt rundt meg, men jeg kommer aldri til å frivillig iføre meg noe "julete"a la julenål, strikkegenser med julemotiv osv.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar